Szkoła Podstawowa im. Stefana Kard.Wyszyńskiego w Mieleszynie
https://spmieleszyn.pl

25 listopada 2021 22:33 | Komunikaty

DOTYCZY PROJEKTU KONKURSOWEGO - "GRANTY PPGR"

Szanowni Państwo,
wnioskodawcy o sprzęt komputerowy w ramach projektu konkursowego pn. Cyfrowa Gmina - Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – „Granty PPGR”
W związku z trwającą oceną formalno-merytoryczną wniosku złożonego przez Gminę Mieleszyn oraz otrzymaną korespondencją od operatora konkursu, w której wskazano, iż dane zawarte w złożonych Oświadczeniach nie stanowią podstawy do uznania prawidłowego poświadczenia zatrudnienia w PPGR informujemy, że dane zawarte w oświadczeniach złożonych przez rodziców/uczniów pełnoletnich podlegają weryfikacji i wymagają uzupełnienia.

Proszę o dostarczenie:
1) dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia krewnego w linii prostej w zlikwidowanym Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarki Rolnej.
2) dokumentów potwierdzających pokrewieństwo w linii prostej pracującego w PGR (wykazanego w oświadczeniu) z uczniem szkoły podstawowej /pełnoletnim uczniem – na podstawie kopii aktów urodzenia, małżeństwa itp.

Proszę również o wypełnienie i złożenie dodatkowego formularza, który jest dostępny na stronie internetowej Gminy Mieleszyn oraz w siedzibie Urzędu Gminy w Mieleszynie.

Wszystkie dokumenty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 3 grudnia 2021 r. do godz. 15:00 w siedzibie Urzędu Gminy w Mieleszynie – Sekretariat.

Nieuzupełnienie przez Państwa powyższych danych, skutkować będzie brakiem możliwości ubiegania się o sprzęt komputerowy.
Ponadto dokumenty, które zostaną złożone po terminie wskazanym w ogłoszeniu, również nie będą podlegały dalszej weryfikacji. Jednocześnie przypominamy, iż złożenie oświadczenia niezgodnego z prawdą będzie skutkowało zwrotem otrzymanego wparcia oraz odpowiedzialnością karną.